Friday 18 May 2012

switch ON atau switch OFF?

setiap kali kejadian yang best2 berlaku depan mata,setiap kali tu jugak terfikir nak share kat blog dengan semua orang..konon2 cerita 'dia' macamla best sangat kan?errrr....



sebenarnya tajuk ni xde kene mengene pun cerita yang terjadi depan mata..cume,maklumlah..dah jauh dari negeri perak,jadi kelancaran untuk 'pantas' berprogram tu jadi mundur...warrggghh!!betul2 rasa kosong tanpa USRAH..so the point is,takkan sebab semata2 jauh dengan perak,aku kene switch off dengan D&T ni..kan?memang aku sangat memerlukan sekerasnya melaksanakan tarbiyyah dzatiyyah pada wktu ini..semoga Allah menguatkan hati aku..takut jadi orang yang 'kufur nikmat'!
mohon doa sangat2 dari semua,,sangat takut jika tak kuat kalau bersendirian..huaaaaa..T.T


 menunggu dengan penuh sabar panggilan Allah!
                                                         
p/s : sem ni start berpraktikal..tiap2 hari pergi dan balik naik bas..dan aku ada satu MISI..semoga aku istiqamah..amiin.. :)


** alhamdulillah,terlaksana impian nak update satu post kat blog ni..hehe..eksaited!~~

sharing is caring.jom tambah saham akhirat! :)

No comments:

Post a Comment