Tuesday 21 May 2013

my heart told me... ;'(








terkadang..
cemburu pada anak-anak yang ibunya adalah akhawat..
mahupun anak-anak yang bapanya adalah ikhwah..
bukan apa..
mereka mudah mengetahui dengan pantas program2 yang akan,sedang atau bakal berjalan..
mereka mudah mendapat naqibah..
mereka mudah untuk mengikuti program yang dianjurkan..
dan aku..
masih terkejar2 mencari group usrahku..
diserahkan sana dan sini..
betapa sedihnya aku dengan kelapangan masaku..
kelapangan masa yang kadang entah apa yang ku isi..
meskipun aku cuba mengisinya dengan perkara berfaedah..
meskipun aku cuba mengisinya dengan pembacaan..
betapa kasihannya hatiku..
betapa aku merasa sangat tidak berjuangnya aku..
betapa aku merasa hinanya aku..
disaat mereka berjuang menegakkan agamaMu..




sharing is caring.jom tambah saham akhirat! :)

No comments:

Post a Comment